Powered By Blogger

вторник, 1 ноября 2011 г.

Після того, як ви зібрали інформацію стосовно ваших бізнес-ідей за допомогою анкет, як ви будете аналізувати отримані дані для обрання бізнес-ідеї, яку слід реалізувати?

Насамперед, ми вивчимо кількість позитивних відповідей на ті питання що стосуються цінової політики нашого бізнесу ( як саме споживачі сприймають ті чи інші наші ціни на наші товари і послуги), готовність споживачів споживати саме наші товари і послуги, а також їхні побажання щодо наших конкретних бізнес-ідей. Вивчивши все це, ми зможемо використовуючи цю інформацію обрати ту ідею що є найбільш придатною для реалізації нами і ту що буде користуватися найбільшим попитом у споживачів. Тобто ми виберемо бізнес-ідею саме за її популярністю у тих чи інших аспектах у споживачів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий