За допомогою цих даних я зможу спрогнозувати час за який мій бізнес окупить себе та почне приносити чистий прибуток, а відповідно я зможу планувати подальше розширення свого бізнесу, вирахувати приблизний попит на мій товар у порівнянні з конкурентами і нарешті змінюючи деякі параметри (наприклад обсяг продажу) вираховувати наскільки дана зміна повпливає на собівартість мого товару, а відповідно на його ціну, а відповідно на конкурентноздатність мого бізнесу.
Враховуючи сукупний обсяг продажу моїх товарів я зможу лише приблизно оцінювати приріст продажу моїх товарів, адже різні обставини (наприклад зменшення купівельної спроможності населення) будуть призводити до різких зменшень продажів мого товару.
Комментариев нет:
Отправить комментарий