Powered By Blogger

вторник, 17 января 2012 г.

4. Ви оцінили ваші витрати, обсяг ваших продажів і навіть визначили ціну на вашу продукцію або послуги. Як ви викоритовуватимете всі ці дані для планування ваших витрат і оцінки ваших прибутків за рік? Враховуючи прогнозований сукупний обсяг ваших продажів, чи можете ви спрогнозувати, як зростатимуть ваші продажі протягом року?

За допомогою цих даних я зможу спрогнозувати час за який мій бізнес окупить себе та почне приносити чистий прибуток, а відповідно я зможу планувати подальше розширення свого бізнесу, вирахувати приблизний попит на мій товар у порівнянні з конкурентами і нарешті змінюючи деякі параметри (наприклад обсяг продажу) вираховувати наскільки дана зміна повпливає на собівартість мого товару, а відповідно на його ціну, а відповідно на конкурентноздатність мого бізнесу.
Враховуючи сукупний обсяг продажу моїх товарів я зможу лише приблизно оцінювати приріст продажу моїх товарів, адже різні обставини (наприклад зменшення купівельної спроможності населення) будуть призводити до різких зменшень продажів мого товару.

Комментариев нет:

Отправить комментарий