Це можна зробити шляхом проведення соціологічного опитування з метою виявлення специфічних потреб наших клієнтів. У подальшому це дозволить врахувати їх потреби в нашій продукції. Також можна провести маркетингове дослідження ринку грибів, що дозволить ще більш точніше визначити потреби наших клієнтів. Саме останнє дозволить нам дізнатися найбільше інформації про наших потенційних клієнтів, а отже, дозволить максимально широко підлаштувати наш товар для них, тим самим зробивши популярнрим наш товар у них.
І насам-кінець, можна провести рекламну акцію, що підвищить зацікавленість наших клієнтів у нашій продукції, а відповідно, і підвищить її популярність серед них.
І насам-кінець, можна провести рекламну акцію, що підвищить зацікавленість наших клієнтів у нашій продукції, а відповідно, і підвищить її популярність серед них.
Комментариев нет:
Отправить комментарий