Powered By Blogger

понедельник, 12 марта 2012 г.

1. Що було найскладнішим при створенні рекламного аркуша, і як ви подолали ці труднощі?

Найскладнішим завданням було створення паперового варіанта рекламного листку, адже саме на цьому етапі роботи доводилось найбільш напружуватись, щоб сформувати правильну ідею, а потім ще й намагатись її правильно оформити на паперовому варіанті. Наступний етап роботи, а саме створення електронного варіанту цього аркушу, був набагато легшим, адже вже не доводилось напружуватись, щоб вигадати щось нове, а треба було лиш переписати паперовий варіант трохи його змінивши.
Ці складнощі були подолані шляхом ретельного вивчення прикладів рекламних листівок.

Комментариев нет:

Отправить комментарий